måndag 28 juli 2008

Fäviken

I helgen var vi till Fäviken game fair, Henke, M, S och jag. Det var varmt, riktigt varmt så därför var man nog lite segare att kolla på saker än vad man skulle ha varit annars. Även alla stackars hundar som skulle ha uppvisningar var segare än vanligt och undrade nog vad de gjorde egentigen. Lite nya prylar blev det iaf för mig, träffade på skogstokig som visade oss vart man kunde göra de bästa dealen. S blev kvar i fäviken över natten, hoppades på hugg tror jag.. M, Henke och jag åkte istället till åre å bodde hos skogstokig, tack för det!! Sen besteg vi Åreskutan på söndagen i stålande sol och grym utsikt!

Nu på kvällen har vi övat mer på eskimorollar, M den jä...n klarade på första försöket!! Det var jättekul!! och berodde ju inte alls på hans talang utan på instruktörernas skicklighet... ;) Jag rollade för första gången i havskajak, det gick bra! Sen simmade vi till bron vid Hvilan å tebax, vi fick många glada tillrop från en massa raggers...

1 kommentar:

Anonym sa...

skogstokig är fett bäst!